Pretenzijų nagrinėjimas | DNB

Mums svarbu, ką manote ir kaip jaučiatės – jūsų atsiliepimai mus verčia tobulėti ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę.

Pretenzijų nagrinėjimas

Mums visada galima skambinti tel. 1608 – dėsime visas pastangas, kad kilusias problemas išspręstume akimirksniu.
Nuomonę ar pretenzijas galima pateikti ir šiais būdais:

Kaip ir kur galima kreiptis? Į kokius klausimus atsakysime?
Interneto banke Į visus.
Interneto puslapyje Tik į bendro pobūdžio klausimus, kurie nesusiję su asmeniniais kliento duomenimis.
Bet kuriame DNB skyriuje Į visus.

Kada tikėtis atsakymo?

Greičiausiai atsakysime į interneto banke pateiktus klausimus. 
Atsakymą registruotu paštu pateiksime per 14 kalendorinių dienų arba greičiau.
Kiekvieną pretenziją detaliai nagrinėjame ir atsakymą stengiamės pateikti kaip įmanoma greičiau. Sudėtingais atvejais jos nagrinėjimas gali užtrukti – apie tai klientams pranešame asmeniškai.

Kaip dar galime išspręsti kilusią problemą?

Jei mūsų atsakymas pasirodys netinkamas ar dėl kitų priežasčių pageidausite, kad pretenzija būtų nagrinėjama trečiųjų šalių, kreipkitės į Lietuvos banką ar į teismines ginčų nagrinėjimo institucijas jų nustatyta tvarka.

Daugiau informacijos pateikiama Lietuvos banko interneto puslapyje.